Skip links

طراحی سایت صنعتی و سئو سایت صنعتی

چه کسانی به طراحی سایت صنعتی نیاز دارند ؟

هم اکنون اگر در صنعت مشغول به فعالیت هستید خودش به این معنا میباشد که مشتریان زیادی وجود دارد که هنوز شما را نمی شناسند و یا با محصولات و سرویس های شما به خوبی آشنا نیستند. به عنوان مثال در کشورهای پیشرفته بسیاری از افراد کالاهای مورد نیاز صنعتی خود را به واسطه اینترنت و وب سایت شخص فروشنده خریداری مینمایند و بدون اینکه زمان خود را صرف نمایند یا حتما به مکان مورد نظر مراجعه نمایند.
یکی از پیشرفت هایی که کشور ما و صنایع خودرو ساز در آن داشته اند فروش محصولات خودرویی به صورت آنلاین میباشد به طوریکه افراد میتوانند حتی رنگ و خیلی از امکانات خودشان را بدون اینکه در محل حضور داشته باشند انتخاب نمایند و در محل نمایندگی شرکت مربوطه آن را تحویل بگیرند. بنابراین در سطح کلان این فرهنگ در بین افراد جامعه ما ایجاد شده است که میتوان حتی محصولات صنعتی را هم به صورت آنلاین فراهم نمایند.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی

برخی از نمونه کارهای طراحی سایت صنعتی مجموعه وبموند:

امروزه با اینترنتی شدن بسیاری از کسب و کارها شیوه معرفی محصولات و خدمات، جذب مشتری و بازاریابی، ارتباط و تعامل با مشتری و مواردی از این دست دچار تحول عظیمی شده است. در بخش صنعت و واحدهای تولیدی برای اینکه بتوانند در این شرایط فعالیت خود را توسعه دهند و در کنار آن به درآمد بیشتری دست پیدا کنند نیازمند یک بازنگری اساسی در شیوه ارائه خدمات و محصولاتشان می باشند. طراحی سایت صنعتی یک راهکار بسیار مناسب جهت معرفی و ارائه خدمات صنعت گران می باشد. با استفاده از طراحی سایت می توانید محصولات خود را براحتی به طیف وسیعی از مشتریان معرفی نمایید. سایت شما در واقع یک کاتالوگ و معرفی از خدمات شما می باشد که در هر لحظه و هر جای کشور قابل دسترس است.

نیاز به راهنمایی دارید ؟

اگر برای طراحی سایت صنعتی , بهینه سازی سایت و سئو سوالی دارید برای پیدا کردن پاسخ می توانید روی ما حساب کنید. قبل از شروع کار ما به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا یک مشاوره اختصاصی در رابطه با ساخت وبسایت صنعتی دریافت کنید.

مشاوره رایگان

یک سایت خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد

برای داشتن یک سایت استاندارد باید نکاتی در نظر گرفته شود .تعدادی از این ویژگی ها عبارتند از:

  •  قالب چشم نواز، کم حجم و ریسپانسیو
  •  سرعت لود بالای سایت
  •  داینامیک بودن وب سایت
  •  رعایت استاندارد های گوگل برای سئو سایت
  • کنترل پنل با رابط کاربری آسان

سایت های صنعتی چه امکاناتی باید داشته باشند ؟

حتما قبل از اینکه بخواهید تصمیم به طراحی یک وب سایت صنعتی بگیرید, در مورد فروشگاهی بودن آن هم تحقیق نمایید. البته همانطور که پیشتر اشاره شد تمامی پلن های طراحی سایت قابل ارتقا هستند و هر زمانی که بخواهید قابلیت های منحصر به فرد و بیشتری را به وب سایت خود اضافه نمایید این امکان حتما برای شما وجود خواهد داشت. ولی داشتن طرح و برنامه برای آینده نگری بهتر میتواند راه طراحی و پیاده سازی و همچنین توسعه آن را هموارتر نماید.

معمولا وب سایت های صنعتی میتواند به دسته های زیر تقسیم بندی گردد که عبارتند از:

  • وب سایت های عرضه محصولات پتروشیمی
  • وب سایت های محصولات آهنی و فولادی
  • وب سایت های عرضه محصولات خانگی مانند محصولات آشپزخانه و …
  • وب سایت های عرضه محصولات و قطعات مربوط به خودروهای سبک  و سنگین
  •  وب سایت کلیه خدمات مربوط به قالب بندی

همچنین معمولا در وب سایت های صنعتی که به عبارت بهتر میتوان آن را جزء وب سایت های شرکتی هم شناخت, میتوان سرویس ها و قابلیت های زیر را قرار داد که عبارتند از:

چناچه صاحب کسب و کار صنعتی بزرگ هستید و تمایل دارید که پروژه های اخیری که انجام داده اید را کاربران آنلاین وب سایتتان مشاهده نمایند این سرویس را سفارش دهید. نمونه کار و پروژه های متعدد باعث دلگرم شدن مشتریانتان خواهد شد. طراحی این صفحه وب را از دست ندهید.

حتما در کسب و کار صنعتی خود گواهینامه ها و تشویق هایی را داشته اید. مشتریان آنلاین وب سایت شما با دیدن آنها به شما اعتماد خواهند نمود و راحتتر با شما ارتباط برقرار خواهند نمود.

کاربران مخصوصا در فعالیت های صنعتی علاقه دارند تا هیئت مدیره شرکت مربوطه را شناخته تا راحتتر بتوانند به آنها اعتماد نمایند. همچنین نمایش لیست کارخانه ها میتواند رتبه وب سایت شما را در گوگل بسیار افزایش بدهد. ما این صفحه از وب سایت را با بالاترین کیفیت برای شما طراحی و پیاده سازی خواهیم نمود.

حتما در این کسب و کار شریک و همکارانی را هم دارید که میتوانید در این صفحه از وب سایت آنها را معرفی نموده. این معرفی میتواند همراه با سوابق و تصاویری نیز همراه باشد. طراحی این صفحه وب سایت را فراموش ننمایید.

طراحی درست و هوشمندانه این صفحه وب سایت میتواند باعث اعتماد بیشتر برای کاربران وب سایت صنعتی شما باشد. حتی اگر شرکت نوپایی در این زمینه هستید میتوانید به صورت درست و حرفه ای سازمان خود را در این صفحه از وب سایت معرفی نمایید.

همیشه نمایش عکس های دسته جمعی تیم هیئت مدیره میتواند باشکوه بودن شرکت شما را به رخ رقیبان و بازدید کنندگان وب سایت شما بکشاند. برای طراحی این صفحه از وب سایت ایده های خلاقانه و کاربر پسندانه زیادی داریم.

با سفارش و طراحی این صفحه از وب سایت میتوانید در قالب نمودار و گرافیکهای بسیار زیبا نمودار پیشرف سازمان و شرکت خود را برای کاربران وب سایت خود بیان نمایید. با ارائه این صفحه از وب سایت کاربران و در نهایت مشتریان میتوانند به کسب و کار شما اعتماد بیشتری نمایند.

مشتریان سنتی شما هم اکنون منتظر این هستند تا محصولات شما را به صورت آنلاین مشاهده نمایند. نمایش محصولات و ارائه سرویس جستجو میتواند شما را نسبت به رقبایتان برتر نماید. برای طراحی این صفحه از وب سایت برنامه های تدوین شده ای داریم تا باعث موفق شدن وب سایت صنعتی شما گردد. نمونه موفق درج محصولات در سایت که منجر به نتایج مالی قابل قبول شده وبسایت شرکت پایدار صنعت است.

همه افراد آنلاین وب سایت شما دوست دارند که دیده شده و با اهمیت شمرده شوند. حتی نظرات و پیشنهادات آنها در وب سایت نمایش داده شود. با طراحی این صفحه از وب سایت صنعتی خود این فرصت را در اختیار آنها قرار دهید.

امکانات طراحی سایت صنعتی به صورت لیست خلاصه شده

از جمله خدماتی که در طراحی وب سایت صنعتی می توان مد نظر گرفت عبارت است از:

  • طراحی قالب و گرافیک سایت به صورت کاملا اختصاصی و مطابق با نوع فعالیت صنعتی (پتروشیمی و نفت – آهن آلات و فولاد – قطعات و محصولات خودرو و … )
  • طراحی مطابق استانداردهای گوگل و رعایت نکات بهینه سازی سایت در قالب و ساختار سایت
  • طراحی سایت به صورت رسپانسیو برای نمایش سایت برای مشتریانی که از موبایل یا تبلت خود برای بازدید از سایت استفاده می نمایند .
  • معرفی کارخانه و هیات مدیره در بخش درباره ما
  • بخش تماس با ما به صورت فرم تماس و امکان دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان
  • امکان دسته بندی محصولات به صورت گروه محصول
  • معرفی محصولات تولیدی و نحوه استفاده از هر محصول
  • معرفی مشخصات محصول
  • گالری تصاویر برای محصولات
  • نمایش محصولات مرتبط
  • کاتالوگ محصولات کارخانه
  • سفارش آنلاین محصولات با استفاده از فرم سفارش (در صورت نیاز سایت قابلیت ارتقا برای خرید محصولات را به صورت آنلاین دارا می باشد.)
  • معرفی نمایندگی های خدمات
  • بخش نظرسنجی کاربران درباره محصولات
  • امکان نظردهی توسط مشتریان
  • قرار دادن اخبار کارخانه
  • ارائه سرویس پشتیبانی به مشتریان از طریق سایت
  • مدیریت پروژه های اجرا شده برای آشنایی مشتریان با سوابق اجرایی
  • مدیریت گواهینامه ها و امتیازات کسب شده این بخش در جلب اعتماد مشتریان و معرفی اعتبارات شما موثر است
  • لینک نمودن سایت به شبکه های اجتماعی
  • امکان معرفی شرکا و همکاران صنعتی به صورت لینک
  • طراحی سایت کارخانه به زبان های مختلف جهت ارتباط با مشتریان خارج از ایران و معرفی محصولات به زبان های دیگر
  • و بسیاری بخش های دیگر که بعد از نیازسنجی هر واحد صنعتی می توان به سایت اضافه کرد

ویژگی های سایت صنعتی:

  • یک سایت صنعتی باید قابلیت چند زبانه بودن را داشته باشد. از آنجایی که این نوع سایت ها ممکن است علاوه بر داخل کشور برای معرفی شرکت یا کارخانه و کسب وکار در کشور های دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد لزا نسبت به خواست صاحبان صنعت و بازار هدف باید دارای قابلیت چند زبانه بوده و از چندین زبان پشتیبانی کنند (نحوه ی نگارش مطالب در این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است )
  • مدیریت سایت های صنعتی باید بسیار ساده ، روان و در عین حال کاربردی و کاربر پسند نیز باشد. پنل های مدیریتی اختصاصی بهترین روش برای ساخت مدیریت کاربردی سایت در این زمیه می باشد.
  • سایت های صنعتی با بهره گیری از طرح ها و قالب های اختصاصی باید این قابلیت را داشته باشند تا تجارت و کسب وکار مربوطه را از حالت سنتی درآورده , امروزی تر کرده و در بازار های جهانی معرفی کنند.

چطور می توان یک طراحی سایت صنعتی موفق داشت ؟

آیا شما هم می خواهید تجارت خود را از حالت سنتی خارج کرده و در اینترنت حضور داشته باشید؟
طراحی یک وب سایت حرفه ای می تواند شأن و جایگاه یک کارخانه یا واحد صنعتی را در دنیای مجازی حفظ نماید و در زمانی کوتاه رضایت مشتری را جلب نموده و با در نظر گرفتن پیشنهادها و انتقادات مشتریان، روز به روز جایگاه خود را ارتقا دهد. طراحی یک سایت نه تنها معرف محصولات و خدمات شماست بلکه معرف کیفیت کار شما خواهد بود بنابراین باید در طراحی به این موضوع توجه داشته باشید که گرافیک اختصاصی مناسب کاربران شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاوه بر آن سهولت استفاده از امکانات سایت (user friendly) می تواند در نهایت منجر به سفارش گیری از طریق وب سایت گردد.

طراحی سایت صنعتی و تاثیر آن در صادرات محصول

وجود مزیت ها و پتانسیل های صنعتی و تولیدی کشورمان اعم از وجود گروه های صنعتی بزرگ و کوچک، صنایع نفت و گاز، معادن، صنایع غذایی و آشامیدنی، قطعه و مجموعه سازی خودرو، صنعت کشاورزی و شیلات، چرم ، صنایع دستی و … همه موجب شده اند تا ایران از نظر صنعتی رتبه سی و پنجم جهان را به خود اختصاص دهد.

برای بهره گیری از از این ظرفیت های موجود و همچنین راهیابی بیشتر به بازرهای جهانی و رونق صادرات، بایستی همگام با شیوه های جدید فروش و صادرات دیگر کشورها گام برداشت. از اینرو سایت صنعتی چند زبانه برای معرفی کالاها و محصولات به بازار کشورهای همسایه و اروپایی و ایجاد بستر فروش آنلاین برای آنها امری لازم و اجتناب ناپذیر است چرا که با داشتن پایگاهی منسجم در جهان اینترنت، علاوه بر بالا رفتن وجهه صنعتی کشورمان گام های رشد و شکوفایی و توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

همچنین این روزها بحث بر سر مفهوم بهینه سازی سایت زیاد شده است. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که تیم متخصص ما در طراحی سایت صنعتی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

برخی نمونه کارهای طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت شرکتی کسراوند

طراحی سایت شرکت مهندسی کسراوند

نظرات شما