Skip links

طراحی سایت پزشکی

با 10% تخفیف ویژه (تا پایان سال 1401)

مشاوره رایگان

در صورتیکه نیاز به به یک سایت برای معرفی خود , تخصص و خدمتتان دارید میتوانید روی ما حساب کنید. شرکت طراحی سایت وبموند با 10 سال سابقه فعالیت آماده ارائه خدمات و مشاوره به شماست.

هزینه طراحی سایت

سایت پزشکی 12.5 میلیون
  • طراحی سایت رسپانسیو
  • دامین رایگان
  • فضای هاست رایگان
  • کلیه امکانات پلن طراحی سایت پیشرفته
  • سیستم پرسش و پاسخ پیشرفته
  • سیستم رزرو آنلاین
  • قیمت بدون تخفیف : 13.9 میلیون تومان

نمونه کار سایت پزشکی

برای مشاهده هر سایت روی آن کلیک کنید

سئو سایت پزشکی

طراحی سایت بدون انجام بهینه سازی و حضور در صفحه اول گوگل نمیتواند نتیجه چندانی روی کار شما داشته باشد و برای همین ما به شما توصیه میکنیم برای بهتر و بیشتر دیدن شدن برای سئو (بهینه سازی) سایتتان اقدام کنید.

مجموعه وبموند تجربیات موفقی در حوزه سئو سایت های پزشکی دارد و متخصصان ما به شما کمک میکنند تا با حضور در صفحه اول گوگل بیشتر شناخته شوید و بتوانید تخصص و خدمات خود را به افراد بیشتری ارائه کنید.

درخواست مشاوره تخصصی رایگان

    اگر میخواهید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند, نام و شماره تماس خود را وارد کنید.

    آنچه در مور طراحی سایت پزشکی باید بدانید

    طراحی سایت پزشکی یکی از بهترین ابزارها برای پزشکان و البته بیماران است که می توانند با استفاده از آن، روند انجام بسیاری از کارها را سرعت بخشیده و از سهولت بیشتری در انجام کارهای مختلف برخوردار شوند. علم پزشکی یکی از گسترده ترین علوم است که هرکس به نوبت خود به بخشی از آن در دوره های مختلف زندگی نیاز خواهد داشت.

    با استفاده از سایت ها و بستر ارتباطی اینترنت می توان این اطلاعات را به خوبی در اختیار عموم مردم قرار داد تا مردم نیز آگاهی های پزشکی خود را بالاتر ببرند و از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرده و روند درمان نیز بهتر انجام شود. همچنین با طراحی سایت پزشکی می توان بسیاری از کارها مانند نوبت دهی را بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفه جویی در وقت و هزینه انجام داد.

    مزایای طراحی وب سایت برای پزشکان

    یکی از مسائلی که هم بیماران و هم پزشکان را می تواند بسیار اذیت کند نوبت گرفتن و منتظر شدن برای آن است که باعث صرف زمان و انرژی می شود و همچنین باعث ازدحام شلوغی در مراکز پزشکی مختلف می شود که در برخی زمینه ها حتی می تواند منجر به انتقال بیماری های مسری شود. از طرفی بسیاری از بیمارن از این که باید مدت زمان طولانی را در صف انتظار بمانند ناراضی هستند.حتی این مراجعه های حضوری باعث افزایش ترافیک و آلودگی نیز می شود.

    با طراحی سایت پزشکی می توان یک سیستم رزرو نوبت آنلاین را پیاده سازی کرد که افراد بتوانند با استفاده از آن بدون محدودیت زمانی و مکانی اقدام به دریافت نوبت کنند. این مزیت سایت می تواند باعث جذب مشتری برای پزشکان نیز شود و مراجعان این سیستم نوبت دهی را بیشتر می پسندد. همچنین پزشکان می توانند سوابق و رزومه خود را در سایت قرار دهند تا با توجه ب توانایی ان ها افراد به آن ها مراجعه کنند. این کار باعث می شود تا بیمارن نیز با راحتی بیشتری در مورد پزشکان تحقیق کرده و با اطمینان بیشتری به پزشک ماهر مراجعه کنند.

    در واقع پزشکان با طراحی سایت پزشکی در حقیقت یک شعبه مجازی از مطب خود را بر روی اینترنت ایجاد کرده اند که هزینه بالایی نیز ندارد و البته بازدهی آن بسیار بالا خواهد بود. البته با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و مهارت های خود می توانند به پیشرفت علم نیز کمک فراوانی کنند. همچنین قرار دادن نمونه کارها در برخی زمینه ها و معرفی خدمات مرکز پزشکی از مراجعه های غیر ضروری و بیهوده جلوگیری می کند.

    هزینه طراحی سایت پزشکی چقدر است؟

    قیمت طراحی سایت پزشکی به عوامل بسیاری بستگی دارد. بیشترین تاثیر در قیمت مربوط به امکانات و مواردی است که می خواهیم در سایت پزشکی قرار دهیم. معمولا شرکت های معتبر و با تجربه طراحی سایت، سایت هایی با امکانات خاص را به صورت پیشنهاد به مشتریان ارائه می دهند که قیمت هر کدام از آن ها نیز به مشتری ارائه می شود. البته مشتریان می توانند امکانات ویژه ای و خاصی را نیز درخواست کنند که هزینه آن نیز محاسبه می شود.

    ممکن است در ابتدا قیمت طراحی سایت پزشکی زیاد به نظر برسد، اما مزایای این کار در جذب مشتری و بالا بردن توانایی مرکز پزشکی برای پاسخگویی مراجعان باعث می شود که میزان درآمد به مقدار قابل توجهی بالا برود که حتی بیش از هزینه طراحی سایت سود خواهد داشت.

    یک سایت پزشکی چه امکاناتی دارد؟

    هنگامی که شما می خواهید اقدام به طراحی سایت پزشکی کنید، می توانید هر امکاناتی را که در نظر دارید و فکر می کنید که برای آن مناسب است را سفارش دهید. اما فراموش نکنید که یک سایت مجهز و زیبا در عین سادگی کاربر پسندتر است و سایت های شلوغ و با پیچیدگی زیاد منجر به گیج شدن کاربران و در نتیجه خروج از آن ها از سایت می شود. بهتر است قبل از شروع، چند نمونه از سایت های موفق پزشکی را مشاهده کنید و امکاناتی که دوست دارید را انتخاب کنید و مواردی که فکر می کنید لازم نیست را حذف کنید.

    در هر حال برای طراحی سایت پزشکی امکانات کلی وجود دارد که در بیشتر ان ها مشاهده می شود. اولین ویژگی سیستم نوبت دهی آنلاین است که محبوبیت یک سایت پزشکی را بسیار بالا می برد. برای کسب بازیدی بیشتر می توان مقاله های پزشکی و اخبارهای پزشکی را نیز در آن قرار داد. در حالت پیشرفته تر می توان برای بیماران پرونده های الکترونیکی تشکیل داد و بخش تست آنلاین برای بیماری نیز قرار داد. همچنین بخش پرسش و پاسخ می تواند جذابیت زیادی برای سایت ایجاد کند.

    سئو وب سایت پزشکی

    درست است که مقوله سئو بیشتر به محتوای سایت مربوط و می شود و محتوا از طراحی جدا است، اما پیکربندی و طراحی سایت نیز در سئوی بالای سایت تاثیر دارد. در واقع در طراحی سایت پزشکی محتواهای مختلفی قرار است گنجانده شود که برای هر کدام از آن ها باید قسمت مشخصی در نظر گرفته شود. همچنین زیرساخت های طراحی سایت با برای موتورهای جستجو اینترنتی بهینه باشند و با نحوه عملکرد الگوریتم های آن همخوانی داشته باشد.

    می دانیم که هرچه سئو سایت بالاتر باشد، در نتیاج جستجوها رتبه بالاتر کسب می کند و در نتیجه میزان بازدید آن توسط کاربران بالا می رود. برای یک سایت تعداد بازدیدها بسیار اهمیت دارد و در یک سایت پزشکی باعث جذب مشتری و سوددهی بیشتر می شود.

    برای طراحی سایت پزشکی به چه کسی مراجعه کنیم؟

    طراحی سایت پزشکی یا هر نوع دیگر، نیازمند به تخصص و دانش فنی در این زمینه دارد و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. به علاوه طراحی یک سایت حرفه ای نیازمند کار بر روی بخش های مختلف است که به متخصصان ان سپرده می شود یعنی برای یک کار حرفه ای به یک تیم حرفه ای نیاز است. به همین منظور بهتر است به شرکت های معتبر و با سابقه برای این کار مراجعه کنید.

     مزیت این شرکت ها این است که با مشکلات کار به خوبی آشنا هستند و برای آن ها بهترین راه حل ها را دارند. بنابراین پس از طراحی سایت پزشکی با مشکلات کمتری در حین کار ممکن است مواجه شوید.همچنین تعرفه های ارائه شده توسط آن ها منصفانه است و نگران مواردی مانند کلاهبرداری نخواهیم بود. در نهایت نتیجه ای که می گیریم یک سایت حرفه ای با امکانات خواسته شده و البته سئو مناسب با بهترین قیمت است.