Skip links

قیمت طراحی سایت به همراه تعرفه های طراحی سایت

هزینه طراحی سایت موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت و نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت را با شما درمیان می گذاریم , پس از شما دعوت میکنیم در ادامه با ما همراه باشید

قیمت طراحی سایت چگونه تعیین می شود؟

قیمت طراحی سایت یکی از سوال هایی است که افرادی که می خواهند برای توسعه کسب و کار خود اقدام به ایجاد یک سایت اینترنتی کنند پیش می آید و ممکن است از این بابت نگرانی هایی داشته باشند. علم و تکنولوزی تاثیر غیرقابل انکاری رو به رو زندگی بشر دارد و با پیشرفت آن، زندگی تمام مردم دنیا نیز دستخوش تغییرات زیادی می شود. با ظهور سیستم های کامپیوتری و به دنبال آن شبکه جهانی اینترنت انقلاب بسیار بزرگی در جهان رخ داد که زندگی افراد را از هر جهت تحت تاثیر قرار دارد.

مشاهده تعرفه های طراحی سایت وبموند

بسیاری از افراد برای پیشبرد کارهای خود و رسیدن به اهداف مورد نظرشان، اینترنت را بستر مناسبی یافتند و تاکنون به خوبی به انواع نیازهای آن ها پاسخ داده است. امروزه هرکس نخواهد از این بستر ارتباطی جهانی استفاده کند نمی تواند به خوبی در کار خود موفق شود و به زودی احساس خواهد کرد که در مقایسه با رقیب های خود عملکرد بسیار ضعیفی دارد. به همین منظور تقریبا همه به دنبال یک ابزار برای کار خود بر بستر اینترنت هستند که با طراحی سایت مناسب برای آن امکان پذیر می شود.

انواع هزینه های طراحی سایت

جدول تعرفه طراحی سایت

در جدول زیر میتوانید تعرفه طراحی سایت شرکتی ,تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و تعرفه طراحی سایت اختصاصی را مشاهده نمایید.

امکانات/طرحپلن پایهپلن پیشرفتهپلن فروشگاهیاختصاصی
ثبت دامنه رایگان IR.
میزان فضای هاست رایگان یکساله500 MB1000 MB2000 MB5000 MB
تعداد ایمیل شرکتی10 عددنامحدودنامحدودنامحدود
تعداد منو نامحدود
تعداد صفحات نامحدود
نقشه گوگل (کروکی محل)
صفحه درباره ما
صقحه تماس با ما
صفحه محصولات
صفحه خدمات
دانلود فایل کاتالوگ و بروشور
لینک به شبکه های اجتماعی
اسلاید شو بنر اصلی
جستجوی محتوای سایت
طراحی واکنش گرا( ریسپانسیو)
امکان توسعه و اضافه کردن امکانات جدید
سئو اولیه سایت
سئو پیشرفته داخلی
پشتیبان گیری خودکار
فرم تماس با ما
مقالات (وبلاگ)
رویدادها و اخبار سایت
نقشه سایت
معرفی پروژه ها و نمونه کارها
گواهینامه ها و نمایشگاه ها و افتخارات
طراح اختصاصی قالب سایت
خبرنامه و ارسال ایمیل به اعضاء
سوالات متداول
سیستم امتیازدهی
ارسال نظر کاربران روی سایت
پخش ویدئو کلیپ
آمار بازدید پیشرفته
فرم سفارش آنلاین (استعلام آنلاین)
فروشگاه آنلاین با امکانات کامل و حرفه ای
مشاوره آنلاین
دسته بندی محصولات
جستجو محصولات
فیلتر کردن محصولات
ثبت نام و مدیریت اعضاء و مشتریان
فرم اخذ نمایندگی
ورود اطلاعات و چیدمان مطالب5 صفحه15 صفحه25 صفحهتوافقی
مدت زمان اجرا (روزکاری)10 روز کاری30 روز کاری40 روز کاریتوافقی
آموزش مدیریت سایت1 ساعت3 ساعت5 ساعتتوافقی
پشتیبانی رایگان2 ماه4 ماه6 ماهتوافقی
قیمت (تومان)7.9 میلیوناز 19 میلیوناز 24 میلیونتوافقی

قیمت طراحی سایت تخصصی

اما طراحی سایت یک کار تخصصی است و نیاز به دانش فنی دارد تا بتوان از آن بیشترین بازدهی را دریافت کرد. به همین منظور افراد و شرکت هایی در سراسر دنیا به کار طراحی سایت مشغول هستند که در انتها باید مشتریان هزینه های مربوط به آن را پرداخت کنند.

به همین دلیل، قیمت طراحی سایت می تواند به اولین دغدغه و پرسش افرادی که می خواهند از این بستر استفاده کنند، تبدیل شود. اما این افراد هرگز نباید فراموش کنند که مبلغی که برای طراحی سایت می پردازند، یه هزینه اضافه نیست و در واقع با این هزینه برای کسب درآمد و نتیجه بهتر سرمایه گذاری کرده اند. 

انواع هزینه های طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان حدود قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد. ممکن است حتی دو شرکت مختلف برای یک سفارش یکسان قیمت های متفاوتی را درخواست کنند. اما اگر این شرکت ها حرفه ای و با تجربه باشند حدود قیمت ها یکسان خواهد بود. برخی از افراد به دنبال این هستند که کمترین هزینه را برای طراحی سایت بپردازند.

این افراد باید بدانند که با هزینه کم نمی توانند یک سایت حرفه ای داشته باشند. البته طراحی سایت های ارزان نیز به شکل های مختلف وجود دارد که برخی از آن ها با استفاده از ابزارهای مختلفی ایجاد می شوند که در واقع سایت آماده را به صورت شخصی تنظیم کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

اگر بخواهیم قیمت طراحی سایت را به چند دسته تقسیم کنیم، می توانیم آن را در دو دسته قرار دهیم:

  1. دسته اول؛ هزینه هایی باشد که هر چند وقت یک بار نیاز به پرداخت دوباره دارند و با گذشت زمان ممکن است تغییر کنند.
  2. دسته دوم؛ نیز به هزینه هایی گفته می شود که تنها یک بار آن ها را پرداخت می کنیم و می توان آن را بخش اصلی هزینه طراحی سایت دانست.

هزینه های طراحی سایت که باید به صورت دوره‌ای پرداخت شوند

هزینه های طراحی سایت که باید به صورت دوره‌ای پرداخت شوند

اگز بخواهیم هزینه های دوره‌ای سایت را به طور خلاصه نام ببریم شامل موارد زیر میشود:

  1. هزینه هاست (فضای میزبانی)
  2. هزینه دامنه (دامین)
  3. هزینه پشتیبانی

عمدتا هزینه هایی که باید هر چند وقت یک بار باید دوباره آن ها را پرداخت کنید، مربوط به هاست و دامنه سایت شما می شود. با وجود این که این هزینه بخش کمی از قیمت طراحی سایت را به خود اختصاص می دهد اما باید وجود آن ها بسیار ضروری است.

هر سایت برای بارگذاری بر روی بستر اینترنت نیاز به هاست دارد که در واقع به میزان فضایی اشاره دارد که شما از سرورهای موجود، اجاره می کنید. تا زمانی که این هزینه را پرداخت می کنید، فضای هاست در اختیار شماست و پس از آن از شما گرفته خواهد شد. دامنه نیز همان آدرسی است که پس از www می آید و شناسه سایت شما بر روی اینترنت به شمار می رود و کاربران با استفاده از آن به سایت شما دسترسی پیدا می کنند. برای مثال دامنه (دامین) سایت ما webmond.ir است.

هزینه دامنه نیز در بازه زمانی مشخصی باید پرداخت شود. هاست و دامنه را می توانید از سایت ها و شرکت های معتبر فروش آن ها تهیه کنید، اما اگر طراحی سایت خود را به یک شرکت معتبر و حرفه ای بسپارید، متخصصان این کار را نیز برای شما انجام می دهند.

قیمت پشیتبانی سایت

بخش دیگری از قیمت طراحی سایت که باید آن را به صورت دوره ای پرداخت کنید، مربوط به پشتیبانی سایت می شود. برخی از شرکت ها برای جذب مشتری برای مدتی، مثلا یک سال، این کار را به صورت رایگان انجام می دهند، اما در هر حال سایت نیاز به پشتیبانی دارد و در صورتی که مشکلی رخ دهد یا زیرساخت های سایت نیاز به رسیدگی داشته باشند، باید طراح سایت آن را انجام دهد. پس باید هزینه پشتیبانی به صورت دوره ای پرداخت شود. میزان این هزینه و بازه زمانی آن بستگی به مشخصات سایت و قرارداد بین مشتری و شرکت دارد.

هزینه‌های طراحی سایت که یک بار پرداخت می شوند

بخش اصلی قیمت طراحی سایت مربوط به تعریف چارچوب اصلی آن و کد نویسی و طراحی بخش های مختلف می شود. شما با هر شرکت و برنامه نویسی که قرارداد می بندید، خواسته ها و توقعات خود از سایت را برای آن ها شرح می دهید و آن ها هزینه ای که برای انجام آن مد نظر دارند را به شما می گویند.

با پرداخت آن سایت شما به صورت کامل طراحی و ایجاد می شود و شما می توانید تا هر زمان که خواستید، از آن استفاده کنید. البته اگر بخواهید در آینده تغییراتی در سایت ایجاد کنید، آن را توسعه دهید و یا امکانی را به آن اضافه کنید، باید هزینه آن را بپردازید.

با توجه به این که ظاهر سایت معمولا تاثیر زیادی در قیمت طراحی سایت ندارد، اما اگر یک طراحی حرفه ای بخواهید که طراحان متخصص باید آن را انجام دهند، هزینه ی بالایی خواهد داشت که معمولا برای سایت های عادی توصیه نمی شود.

هزینه به روز کردن قالب سایت

با این وجود توجه داشته باشید که ظاهر سایت ها نیز چیزی به نام مد دارند و یک قالب ممکن است پس از مدتی قدیمی شود. بنابراین اگر می خواهید سایت شما به روز باشد باید گاهی اوقات تغییراتی مطابق تغییرات روز در آن ایجاد کنید که البته معمولا هزینه آن کم است.

قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طراحی سایت تاثیر مستقیمی با سفارش مشتری دارد. یعنی امکاناتی که شما برای سایت درخواست می کنید، میزان هزینه مورد نظر برای پیاده سازی آن را تعیین می کند. البته یکی از مهمترین بخش ها برای طراحی سایت، امنیت آن است. سایت هایی که امنیت بالایی ندارند، طراحی آن ها راحت تر و کم هزینه تر است. امنیت حتی می تواند ابزار طراحی سایت را نیز تعیین کند. به این معنی که اگر می خواهیم یک سایت امن و مطمئن داشته باشیم، باید از ابزارهای حرفه ای و پیشرفته استفاده کنیم که نیاز به افراد متخصص در آن را دارد.

البته باید در نظر داشته باشید که قیمت طراحی سایت بخاطر امنیت باید در حد مناسب باشد. یعنی میزان امنیتی که مد نظر است باید با کاربرد سایت متناسب باشد. به عنوان مثال سایت هایی که پرداخت الکترونیکی دارند باید امنیت بسیار بالایی داشته باشند که کلاهبرداران نتوانند اطلاعات مالی کاربران سایت را هک کنند. اما یک سایت اطلاع رسانی یا تبلیغاتی نیازی به این حد بالا از امکانات امنیتی را ندارد و پرداخت این هزینه صرفا یک کار اضافه است.

نظرات شما